b e k ä n n e l s e r

  2013-10-02 / 10:01:00 / sofia /
Tänka bjuda på tre bekännelser, borde inte ta allt på en gång då har man inget att blogga om i framtiden haha. Så nu bjuder jag på tre bekännelser såhär på morgonkvisten. Hoppas ni får en härlig dag btw! Idag väntar matteprov, känner mig säker på allt, men endå så sjukt osäker. Stört irriterande. Pussar
1. Jag älskar lukten av jäst
2. Jag är i perioder då jag blir stöööört äcklad av kött, kan inte äta (främst) rött kött. Spyr av tanken och smaken. Speciellt köttfärs är brutalt. Får så många äckliga bilder i huvudet. Det här beteendet har pågått i cirkus en månad och jag är inte förvånad att det kommer upp, det här är inte första gången jag får dethär beteendet. Hoppas det går över snart!! Kunde inte ens äta donken cheese, då är det illa:( va typ de godaste som finns
3. Jag är så sjukt sällskapsjuk, nästan jobbigt sällskapsjuk. Måste vara med kompisar hela tiden och hatar att slösa bort helgdagar genom att bara vara instägd på rummet och kolla massa tråkiga filmer.
 


bech

SNYYGGO !! ut på insta

Svar: taaack <3 i just did
soffolle.blogg.se

2013-10-02 @ 10:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: