After gym

  2013-10-02 / 22:06:19 / sofia /
Hej! Känner att olivia har vart rädd död idag och att det är jag som får hålla i uppdateringen. Skärpning! När jag kom hem efter skolan pluggade jag lite tyska och sedan blev det body pump för min del, typ världens bästa gympass. Så otroligt skönt och rumpövingarna är gudomliga, har ingen kraft kvar alls i kroppen. Rekomenderar verkligen! Nu blir det hugga in på denna after gym mat som består av chaiteé med skummad mjölk och mackor, fy va gott. Orkar ej äta värsta fitspo maten, träna ät och var glad. Sen blir det duschen flr min del o sen tyska o sen läsa 1 kapitel ur engelska boken, uuuuh. Hoppas olivia uppdaterar snart så ni inte bara måste läsa mina urtråkiga inlägg hehe. Pussapussa





Anonym

hälsa olivia att hon är sämst i hela världen på att uppdatera

Svar: de ska jag!!
soffolle.blogg.se

2013-10-02 @ 22:47:04
Anonym

Ful bild

Svar: Tack
soffolle.blogg.se

2013-10-03 @ 02:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: