Lördags

  2013-09-30 / 17:54:00 / sofia /
Tänkte berätta om hur kul vi hade de i lördags. Vi var på tjejmiddag hos vår bästavän Linnea. Massa god mat, dricka, och efterrätt och härliga brudar. Planen var att äta en god middag och umgås och sedan dra vidare men vi orkade inte, vi blev alldeles för trötta efter maten och jag hade ingen lust att visa mig i min tighta klänning som fick mig att se gravid ut. Citerar vad Sunqen sa "festerna borde vara mer på dagen som kalasen va, de är ju då man är vaken iallafall" hahah så skön och så sant. Så vi chillade inne och snacka och kolla film o bara hade allmänt roligt.
 
 
 


Anonym

Fina bilder 😂 gaay men de e kul me pics

Svar: Tack! sluta kommentera anonymt vill veta vem det är:)
soffolle.blogg.se

2013-09-30 @ 18:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: