Hello October.

  2013-10-01 / 21:02:19 / sofia /
 
 
Bilder från we♥it. Åååh vad det är mysigt att hösten är påväg. Enda negativa med hösten är att jag inte har någon mellan jacka mellan min skinnjacka och jättetjocka boomerang jacka, och att man blir så blek o rödflammig i ansiktet. Men annars är hösten huuuur mysig som helst, plugga med mysiga filtar tillsammans med kompisarna, dricka varm choklad (hur äckligt är det inte att dricka varm choklad på sommaren liksom), mysmiddagar med bästavännerna, de flesta brukar ha en flirt på hösten också. Att gömma sig bakom massa gosiga stickade tröjor, höst kläderna är oftast snyggast! Och självklart ta massa härliga höstbilder. Längtar tills löven börjar ändra färg, så bilderna blir coola. Längtar dock inte tills dom ramlar av träden, har en känsla av att jag, självaste ensambarnet kommer få kratta bort dom by my self. Förut var chansen mindre när mina syskon bodde hemma haha, segt. Höstkramar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: