Nyttig choklad smoothie - tips.

  2013-10-07 / 20:14:10 / tips /
Tänkte bjuda med mig med en av mina bästa nyttighetstips. Choklad smoothie med endast nyttiga ingredienser, inget tillsatt socker. Min pappa bjöd mig på dethär för några år sedan, dog redan då. Det enda man behöver ha hemma är banan, kakao och mjölk. Man fryser in 1 banan i cirkus 3 h i frys! Det är viktigt att man fryser bananen så man får dendär glasskänslan. Provade en gång utan att frysa banan, spydde typ för det var så äckligt! Sedan tillsätter man cirka 1-2 msk kakao beroende på hur starkt man vill ha de (brukar bara hälla på måfå) och sedan 0,5 dl mjölk. Sen äre bara att mixa och vips! Sjukt god och nyttig chokladsmoothie! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: