things abouuut mooiii

  2013-10-03 / 21:52:06 / olivia /
1. jag går fortfarande aldrig på A brunnar och alltid på V brunnar (tur) . och om någon jag ser går på A brunnar måste jag ta på dom 3 gr så dom ej får otur, och om de e en person jag ej känner föreställer jag mig att ja dunkar på dom 3gr så dom ej heller får otur. 
2.Jag hatar bilreklamer. Eller asså sånna när bilen typ förvandlas till transformers osv , som e så sjukt orealistiska. haha usch det är verkligen något jag stör mig på. Som om nån ba : shit måste ha den där bilen som kan bli en robot XD 
3. Min morfar är spansk men jag suger på spanska (ska bli bra) fick dock B men det var väl för jag hade spanskt efternamn eller nått. 
4. Jag hatar att lämna skräp hahah! om ja typ lämnar lite skräp får jag ångest. Händer väldigt ofta att jag tar bort skräp efter andra (även dom ja ej känner) också hahaha , känns som ett sjukt onormalt beteende för en 16 åring... 
5. jag är har sjukt dålig balans. Tycker det är as svårt att liksom balansera sig fram i bussen , när man ska gå av och på när den liksom åker. Brukar ofta stöta till andra och vara nära på och rammla. Ofta när ja går vanligt kan ja tappa balansen när jag tänker mycket på något annat så jag rammlar eller nästan rammlar
6. jag tror verkligen på Karma. För alltid när jag gör något dålig känns de som jag får skit tillbaka.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: